Fortsatt mitt førstevalg for råmat

Hjem Forum Fridistanse.no forum Flyutstyr Fortsatt mitt førstevalg for råmat

  • Emnet er tomt.
Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #18626 Svar
    Wise Old Centurion
    Gjest

    Min totale vurdering etter 1,5 år med jevnlige bestillinger fra https://www.rawfoodshop.no/ (ca. 90 ord):
    Butikken er fortsatt min go-to for rå mat i Norge. Kvaliteten på aktiverte nøtter, rå honning og tørket frukt er konsekvent høy – mye bedre enn det meste på vanlige supermarkeder. Utvalget av utstyr (dehydratorer, blendere, spiralkuttere) er bra og prisene på Excalibur er faktisk konkurransedyktige med fri frakt over 1000 kr. Minus: noen importerte superfoods er 25–35 % dyrere enn iHerb, og levering kan ta 4–5 dager i høysesong. Kundeservice er grei, men treg når det oppstår problemer. Totalt: solid 8/10 – anbefales hvis du vil støtte norsk og slippe tollstress.

    #18627 Svar
    YeargLitch
    Gjest

    Har handlet der jevnlig og er enig: høy kvalitet på nøtter, honning og tørket frukt. Godt utvalg av utstyr, men levering kan være litt treg i høysesong.

    #18628 Svar
    GilFrog
    Gjest

    Prisene er solide, spesielt med fri frakt over grensen. Noen superfoods er dyrere enn iHerb, men tollfritt og norsk butikk gjør det verdt det.

Viser 3 innlegg - 1 til 3 (av totalt 3)
Svar til: Fortsatt mitt førstevalg for råmat
Din informasjon:





<a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">